Aquesta sèrie explica la història mai contada de com les grans empreses ens alimenten mitjançant la transformació de matèries primeres simples en necessitats diàries i en marques de gran rendibilitat.
Aliments que fan guanyar milions - Or líquid. -
La història de l'èxit extraordinari de la indústria de l'aigua embotellada.
Aquest episodi narra l'extraordinària història de com la indústria de l'aigua embotellada ha crescut del no-res per convertir-se en una de les més grans històries d'èxit en la indústria d'aliments i begudes moderna en tan sols 40 anys.
Amb un accés sense precedents a les empreses d'aliments i begudes més grans del món, incloent a Nestlé i Danone, aquesta és la història interior de com el negoci de l'aigua embotellada s'ha convertit en un emblema d'una època d'abundància a Occident. Amb milers de milions en joc, el mercat està fortament disputat per les multinacionals del món que ens prometen la salut, la comoditat i la joventut. És natural i pura i obtinguda a un cost mínim, el seu valor real està en el màrqueting i la imatge de marca.
Explicat per l'equip del programa Money, aquest documental ens porta a Hawaii, Japó, Amèrica del Nord, França, Suïssa i Escòcia per seguir el que hi ha darrere de l'increïble èxit d'aquesta indústria i explorar el que ens diu sobre nosaltres mateixos.
Aliments que fan guanyar milions - L´era de la abundancia. -
Com els cereals han transformat la manera com mengem i la forma en què vivim.
Aquest episodi narra la increïble història de com el negoci ha convertit el gra en una de les històries d'èxit de la indústria alimentària moderna.
Amb un accés sense precedents a les empreses d'aliments més grans del món, incloent Kellogg's, aquesta és la història interna de com els cereals de l'esmorzar han transformat la manera en què mengem i la forma en què vivim.
Aquest és l'aliment original processat, de conveniència. S'ha obert pas en una era moderna de varietat i abundància.
Els cereals són barats i abundants, però el seu veritable valor rau en el processament, la publicitat i el màrqueting que es dedica a la creació de marques ben conegudes.
És un negoci controvertit que tant respon com condueix la nostra canviant relació amb els aliments i la nostra obsessió amb la salut. L'equip del programa Money explica la història d'un negoci que ha ajudat a donar forma al món modern dels negocis i la publicitat que avui coneixem.
Aliments que fan guanyar milions - L´olla d´or. -
Aquest episodi explica la història de com el iogurt s'ha transformat en un súper aliment.
Com el iogurt s'ha transformat d'un aliment hippy desconegut en un súper aliment en 40 anys. En el camí, el iogurt ha impulsat una revolució de la salut en l'empresa alimentària moderna.
Amb accés a les empreses d'aliments més grans del món, aquest documental de l'equip del programa Money viatja al Japó, Finlàndia, França, per explicar com el paper més important de iogurt ha estat el de conduir la indústria alimentària cap al nou mercat lucratiu dels aliments funcionals. El documental explica com i per què, avui dia, les principals empreses d'aliments es consideren menys com companyies d'aliments processats i més com a proveïdors de salut i benestar.
És una història de com les nostres actituds canviants, envers l'alimentació i la salut han donat forma i han estat influenciades per aquesta indústria extraordinària. La història del iogurt segueix una Gran Bretanya de canvi i diversificació, y de passada proporcionant als consumidors una enorme varietat, i a les empreses uns beneficis enormes.